Ohhoh. Kylläpäs keinuu päässä! Eilen tosiaan päättyi meidän ruotsin risteily ja voi kuinka olikin mahtava reissu! :)

Oltiin tyttöjen kanssa nelistään torstaista lauantaihin Viking Line Cabriella laivalla. Tuli kyllä nukuttua ylivähän ja juotua ylipaljon! :D

Torstai:

Töistä lähdin aikaisemmin jo klo 14 ja äkkiä kotona käymään suihkussa ja pakkaamaan. Siitä sitten lähdettiin autokyydillä helsingin satamaan. Laivalla mentiin heti buffet illalliselle syömään ja pämppäämään viiniä^^ Petyttiin suuresti, kun ei siellä laivalla ollutkaan niin paljoa menomestoja eli suomeksi ainoa menomesta oli alkuillasta humppa paikka, joka vaihtui vasta klo 02.00 yökerhoksi! Siinähän ehtisi jo nukahtaa kun oltiin jo kuitenkin aloitettu puol 6 juominen ja muutenkin oltiin väsyneitä. No onneks saatiin jotain seuraa siinä ja musiikkikin alkoi vähitellen parantumaan. Oli kyllä ihana hetki kun alkoi "kunnon" musiikki ja pääsi tanssimaan. Tai no tanssimaan ja tanssimaan.. koko tanssilattian väki keinui yhdessä ensin vasemmalle ja sitten oikealle :D eihän siitä meinannut tulla mitään kun laiva keinui niin paljon. Tutustuttiin sitten illan aikana semmoiseen hotkokkiin joka tosiaan paljastui buffet ravintolan kokiksi. Saatiin siltä ilmainen buffet meille kaikille huomiseksi illaksi! Siitä tuli kyllä kaikille melkoinen voittajafiilis! :D

Perjantai:

Oltiin käyty nukkumaan vasta joskus 4:ltä ja piti herätä jo puol 9. Oli kyllä tuskaa! Ja niin paha olo. Käytiin kolmistaan aamiaisella kun ei se yksi meistä pystynyt syömään siinä kunnossa mitään. Laivan päästyä satamaan lähdettiin maihin ja shoppailtiin sen verran mitä pää ja jalat kestivät. Shoppailun jälkeen nukuttiin päikkärit ja siitä sitten uuteen nousuun! :D Mentiin tosiaan meidän ilmaiselle illalliselle ja nautittiin siitä täysin siemauksin. Tänän iltana olikin sitten jo vähän parempi musa ja meno ja enemmän nuorempia ihmisiä ruotsista tulleita. Oltiin eilen illalla tutustuttu myös johonkin suomalaisiin poikiin, jotka sitten tuli meidän hyttiin alottelemaan. (yksi meidän tytöistä oli iskenyt silmänsä yhteen heidän pojista) .. Mentiin niiden kanssa sinne fun clubiin ja vietettiin siellä iltaa joka päättyi hyvinkin antoisasti kahden ystäväni kannalta :D Toinen hävisi kuin tuhka tuuleen uuden tuttavuutensa kanssa ja toinen sentäs ilmoittti lähtevänsä vähän puuhailemaan. Luultiin jo pääsevämme kahdestaan nukkumaan kunnes kasa poikia änkesi meidän hyttiin, koska ne ei voinu olla omassaan meidän ystävä ja heidän ystävän puuhien takia.. Yritettin sitten viedä niitä muualle ja yrittää karata takaisin hyttiin ja jossain vaiheessa onnistuttiinkin ja käytiin onnellisesti nukkumaan. Heräsin vähän ajan päästä siihen kun joku koputteli meidän ovea ja käytävästä kuului "ei ne enää aukase ovea" ja nukahdin uudestaan. :D

Lauantai:

Tuli nukuttua ihan liian vähän. Onneksi päästiin maissa heti syömään mäkkäriin roskaruokaa! kotona nukuin jonku kaks tuntia, mut päätin pitää itteni väkisin hereillä et saisin yöllä nukuttua kunnolla. Nukuinkin sitten sen yli 14 tuntia ja kylläpä tuntui hyvältä!

Tais tulla vähän sekava kirjoitus kun en oikein jaksa keskittyä, tää näppäimistökin heiluu koko ajan mun silmissä :D Oli kyllä niin hurjan kiva reissu, mut en tiedä onko musta kohta enää tämmösseen valvomiseen ja juomiseen! musta tulee vanha.. :D Ehkä sit kun on taas tarpeeks kauan levännyt niin jaksaa uudestaan.